Afbestilling

Politik ved afbestilling eller ændring af arrangement

Aftaler er bindende, derfor gælder denne afbestillingspolitik for dig der skulle blive nødsaget til at afbestille eller foretage ændringer – helt eller delvist – i din bestilling.

Rettidig afbestilling eller ændring

Afbestilling af selskabsarrangement skal rettidigt ske skriftligt:

  • Senest 14 dage inden dato for afviklingen af det bestilte arrangement, ved bestillinger til 40.000 kr. inkl. moms eller mere
  • Senest 7 dage inden dato for afviklingen af det bestilte arrangement, ved bestillinger op til 40.000 kr. inkl moms

Mindre ændringer og justeringer i antal – op til 10% af de bestilte antal kuverter – skal rettidigt ske skriftligt:

  • Senest 3 dage inden dato for afviklingen af det bestilte arrangement

Afbestillingsgodtgørelse

Vi fakturerer følgende gebyrer ved afbestilling af hele selskabsarrangementet eller nedjusteringer i mængde/antal på mere end 10%, som ikke er rettidige jf. ovenstående:

  • Ved afbestilling 13-7 dage inden dato for levering (KUN bestillinger til 40.000 kr. inkl. moms eller mere) - Der faktureres 50% af arrangementets pris
  • Ved afbestilling 6-2 dage inden dato for levering - Der faktureres 50% af arrangementets pris
  • Ved afbestilling 1 dag inden dato for levering - Der faktureres 75% af arrangementets pris
  • Ved afbestilling på dagen for levering - Der faktureres 100% af arrangementets pris
  • Ved afbestilling af kuverter der udgør mere end 10% af det forudbestilte antal, faktureres det nedjusterede antal jf. ovenstående

Manglende afhentning eller manglende leveringsmulighed

Ved ikke rettidig fremmøde eller manglende afhentning af det bestilte arrangement jf. aftale, kræves der godtgørelse svarende til fuld pris for arrangementets samlede omkostninger.
Er der indgået aftale om levering og viser det sig ikke muligt at gennemføre leveringen på den aftalte leveringsadresse kræves der ligeledes godtgørelse svarende til fuld pris for arrangementets samlede omkostninger, det gør sig blandt andet gældende hvis:

  • Der ikke er nogen på den aftalte leveringsadresse til at tage imod bestillingen, med mindre andet er aftalt
  • Den angivet leveringsadresse ikke er eksisterende eller på anden måde ikke er korrekt
  • Den angivet leveringsadresse, af den ene eller den anden grund, er ufremkommelig